lang lang

» مشتریان ما » دیجیکو

مشتریان ما

دیجیکو

شرکت دیجیکو (انگلستان) مهارت ها در زمینه طراحی و توسعه، و تجربیات در زمینه مهندسی دیجیتال را یکجا گرد هم می آورد که منجر به تولید تعدادی از معروفترین، موفق ترین و پیشگامانه ترین راهکارهای صوتی دیجیتال در جهان شده است.

دیجیکو

 

دیجیکو: آینده را بشنوید

 

شرکت دیجیکو (انگلستان) مهارت ها در زمینه طراحی و توسعه، و تجربیات در زمینه مهندسی دیجیتال را یکجا گرد هم می آورد که منجر به تولید تعدادی از معروفترین، موفق ترین و پیشگامانه ترین راهکارهای صوتی دیجیتال در جهان شده است.

 

 

 

این شرکت در سال 2002 با خرید شرکت Soundtracs که خود در اوایل سال 1980 توسط گروهی از مهندسین ضبط و به قصد یافتن کنسول استودیوی بهتری از آنچه که در بازار آنروز موجود بود شکل گرفته بود، تاسیس شد. موفقیت این تیم، خلق دو دهه نوآوری در زمینه صدا را در پی داشت و در سال 1992، منجر به تولید اولین کنسول میکس صدای دیجیتال این تیم گردید.

 

 

این برنامه باعث شد تا در سال 1996 کنسول تحسین برانگیز Virtua به بازار عرضه شود، که متعاقبا در سال بعد با مدل DPC، در سال 1998 با مدل DS3 و در سال 2000 با مدل D4 دنبال شد. از سال 2000، سری محصولات این شرکت تماما بر پایه سیستم های صوتی دیجیتال بنا شده است. در طول این مسیر، مجموعه ای از تکنولوژی های جدید معرفی گردید که از جمله آنها عبارتند از: نخستین بکارگیری DSP انقلابی Sharc ساخت شرکت Analog Devices که سریعترین و کارآمدترین پردازنده زمان خود در بازار بود توسط یک تولید کننده تجهیزات صوتی، نخستین (و هنوز که هنوزست بیشترین و جامع ترین) بکارگیری از صفحات نمایشی لمسی متعدد از نوع TFT، پیشقدم در بکارگیری نمونه برداری 96 کیلوهرتزی و نخستین شرکت در اجرا و بکارگیری چندین نمونه برداری بطور همزمان.

 

این، تنها بخشی از تجربیاتی است که در ساخت اولین محصول دیجیکو یعنی D5 بکارگرفته شد که با خود رویکردی انقلابی را هم در مورد نحوه استفاده از کنسول صدای زنده و هم در مورد چگونگی اتصال آن به هر دو نقطه انتهایی زنجیره صدایی به ارمغان آورد.

 

 

دیجیکو همواره از زمان خود جلوتر بوده است و نمونه آن، بکارگیری یک DSP پرقدرت بر مبنای تکنولوژی نرم افزاری سخت افزاری اثبات شده Soundtracs به انضمام امکانات اختصاصی برای میکس زنده صدا در مدل D5 است که اولین سیستم کنسول باز واقعی را در جهان بوجود آورد.

 

 

این فلسفه طراحی همچنان در طول این سالها ادامه داشته و شاهد افزوده شدن طیف کاملی از محصولات، در قالب سری تحسین برانگیز D بوده است.

 

و اکنون، یک جهش عظیم به سمت جلو برداشته شده است.

 

محصولات سری جدید SD، از ترکیب تکنولوژی تک تراشه ای مبتنی بر بکارگیری تنها یک تراشه FPGA و پردازنده جدید Tiger SHARC، سیستم پردازش دیجیتال انحصاری ما، Stealth را، بوجود می آورند. برخورداری از 8 بار قدرت بیشتر نسبت به مدل قدرتمند D5، سری SD را به قدرتمندترین راهکار صوتی دیجیتال موجود مبدل می سازد.